söndag 19 februari 2012

Kicks "All that glitters"

För att det inte ska bli för mycket butter LONDON så visar jag istället upp ytterligare en pärla från Kicks egna nagellacksortiment.

All that glitters är Kicks version av det hypade Chanel lacket Graphite. Det är en blandning mellan silver och guld med stänk av koppar och blått. Det är en otroligt lyxig färg och jag känner mig elegant i det. Det var inte lika skirt som Evening at Ch Marmon men det krävdes tre lager för full täckning. Jag är mycket positivt överraskad av kvalitén av Kicks egna lackserie och jag kommer definitivt utöka min samling. Du köper dem hos Kicks förstås och de kostar 39:- st men det är ofta specialerbjudande på dem.

In English: Swedish beautystore/brand Kicks (a bit like Sephora) own nailpolish line continues to suprise me. This is "All that glitters", a sister to Chanel Graphite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.