lördag 24 mars 2012

Dåligt samvete

Känner ett stygn av dåligt samvete eftersom bloggen blir lite försummad just nu. Jag är i processen att skriva min C-uppsats i Engelska och eftersom jag är lite åt det masochistiska hållet (tydligen) så gör jag det inte lätt för mig. Jag har de senaste veckorna plöjt bok efter bok efter bok i jakt på exakta referenser. Tänk er sökande efter en nål i höstack ungefär. Men nu, tror jag att jag har funnit alla källor jag behöver. Nu är det bara skrivande och redigerande kvar vilket borde ge mig mer tid att också komponera blogginlägg. Den senaste tiden har jag mest läst alla tider på dygnet, eller suttit framför datorn och slitit med olika inlämningsuppgifter. Så bättring utlovas! Så roligt att så många verkar gilla Dollish Polish förresten. Fler lack av henne kommer upp framöver, det är ett löfte!

2 kommentarer:

  1. Lycka till, även fast jag inte tror du behöver det ! *spark i rumpan* Vi väntar tålmodigt på att du återvänder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha- du är för rar. Tack så mycket :-D

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.