torsdag 22 mars 2012

Dollish polish "Spank you you very much"

Ytterligare ett Dollish Polish och den här gången det jag köpte spontant en fullstorlek av. Först så tänkte jag att det kanske var lite förhastat eftersom det är ett glitterlack och glitterlack är inte riktigt min grej. Men så kom leveransen och jag insåg att jag hade gjorde ett bra köp. Jag låter bilderna tala för sig själv:
Min kamera var inte så förtjust i Spank you very much eftersom den fick svårt att fokusera på allt glitter. Så tyvärr är en del av bilderna lite oskarpa. Men det går att klicka på dem. Spank you very much är alltså ett blågrönt glitterlack med inslag av lila. Alla härliga glitterkorn ligger i en klar bas och den blir täckande efter tre lager. Troligtvis så skulle den bli snyggare över en färgad bas (svart, grön, blå eller till och med lila). Formulan är lite tricksig men det beror nog just på glittret. Jag vet inte riktigt för jag har inte så många lack av det här slaget. Sjukt vackert är det dock! Mycket vackrare än bilderna visar. Just det lila glittret för in något mycket speciellt.

Namnet då? Ja, ni har väl sett Jim Carrey i Ace Ventura? Behöver jag ens säga mer?

In English: Glitter goodness from Dollish Polish; the absolutly stunning Spank you very much!

15 kommentarer:

  1. Oerhört snyggt och ett roligt namn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Jag är så glad att jag faktiskt köpte det.

      Radera
  2. Det är ju helt perverst fint!

    SvaraRadera
  3. Men åååh vad fint!! Namnen var ju himla kul också.

    SvaraRadera
  4. Wow! Och namnet är ju hur roligt som helst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp- jag är nog lite småkär i det ;-)

      Radera
  5. Åh, jag älskar det!! Vilket ljuvligt lack!!

    SvaraRadera
  6. Nu dör jag av avundsjuka! Vilket otroligt vackert lack!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha nä, dö inte! ;-) Jag vill inte vara orsaken till det!

      Radera
  7. UNDERBART!!! var går det att få tag på dessa lack?? kram

    http://minboudoir.blogspot.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går att köpa på Dollish Polish egna shop på Etsy: http://www.etsy.com/shop/DollishPolish?ref=seller_info Men hon har bara öppet ibland eftersom utbudet är begränsat. Hoppas du får tag på det :-) Kram

      Radera
  8. Svar
    1. Jaaa, visst är det! Kommer nog att bära det flera gånger nu i sommar :-D

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.