torsdag 31 januari 2013

OPI Sprung

Mitt favoritlack från den "vanliga" delen av Mariah Carey kollektionen från OPI måste vara det rosigt kopparfärgade Sprung. Jag har inget som liknar det och jag är stormförälskad.

Som ni ser är lacket inte rent kopparfärgat utan det är faktiskt ganska så mycket rosa. Jag kan inte likna det med något utan rosigt kopparfärgat är det bästa jag kan komma på. Det här lacket är aningens skirt men det bygger upp bra. Det behövdes tre lager för att det skulle täcka ordentligt. Ska man bara köpa ett lack från kollektionen så rekommenderar jag det här. Det hamnar lätt i skymundan för liquid sands-lacken och jag tror det är lätt att missa den här pärlan.

Finns att köpa hos, bland annat, Eleven för 150:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

8 kommentarer:

  1. Åh så snyggt det är med kopparfärg, jag älskar det!

    SvaraRadera
  2. Det här är jag helt säker på att jag också kommer att älska. Ser ut som min kopp te helt och hållet. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är övertygad om att du kommer att älska det- absolut! :-)

      Radera
  3. Hm, jag tycker det är lite för mycket rosa för min smak.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Smaken är ju lite som baken :-) Men ibland kan det ju vara skönt att inte gilla ett lack också ;-)

      Radera
  4. Alltså jag kan inte bestämma mig! Jag bara förbisåg det här direkt när jag först såg det, men det växer lite i taget.... ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Titta på det live om du får möjlighet! :-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.