onsdag 30 september 2015

butter London "Marrow"

Första gången jag såg en bild på Marrow så blev jag himla sugen på det. Sen så fanns det på min önskelista i en halv evighet innan jag hittade den på E-beautyshop och bestämde mig för att unna mig det.

Första bilden visar hur lacket ser ut i dagsljus medan det andra är fotat med blixt för att visa det fina silverskimret. Marrow är aningens dammigt  och väldigt kall lila. Just att det är så kallt i färgen utan att vara knalligt är ganska så ovanlig kombination och det gör givetvis att jag gillar det mer. Men BL är ett favoritmärke när det gäller nagellack. Det är lättlackat trots att penseln är i längsta laget för min smak.

Vill du köpa lacket så finns det hos E-beautyshop och kostar 125:-


2 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.